10.03.2010

ぶらり新宿

雨のはずだったのが、意外に天気が良かったので今日も外出。

新宿まで行き、中央公園をブラっと散歩。暑くも寒くもない初秋の公園は気分が良いです。昊さんも乗り物に乗ってご機嫌でした。


尖閣諸島がどうのこうのって叫んでるデモ隊の方々がいらっしゃいましたが…日曜の西新宿なんて、ほとんど人口無いわけで、オナニーにしかなっていませんでしたな。

その後、パークタワーのOzoneへ。B1の韓国料理屋さんで昼食を摂ったあと
  • 昊さんの玩具入れ
  • 昊さんの椅子
  • 相方の机の下に敷くラグ
あたりで良いものがあれば…とショッピングに向かいました。特にThe Conran Shopに期待してたんですが、うぅむ、グッと来るものが見当たらず。昔は大好きだったんだけどな。僕らが歳をとったせいなのかしら。

1 件のコメント:

  1. Two recording devices recorded primary target|the major focus} group to make sure no loss of data. Upon the completion of primary target|the major focus} teams, the discussions have been 벳익스플로어 subsequently transcribed by a professional coder and coded by two unbiased reviewers. The initial categories generated by the data have been extremely constant between the two raters almost about common themes and variety of categories. The data was reviewed two extra instances to arrive at a consensus when disagreements between raters have been noted.

    返信削除